Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

~3rd gate~

~Στη συμφωνια μου με το διαβολο...
υπεγραψα με σταυρο βγαλμενο απο καθε σκοτεινο σημαδι στο μετωπο μου...
Ειναι το σημειο...
που χτυπας για να σκοτωσεις...
Απ'τη μνημη δε θα διαγραψω το χαμογελο του...
σαν πηρε εναν μανδυα που μου 'χε χαρισει καποτε...
και εσβησε καθε τελεια του φαντασμαγορικου μου κοσμου...
~Ολοκληρη με αμμο...
νε πεφτει καθως σερνομαι στο πυρωμενο εδαφος...
διχως ποδια να μπορουν να με κανουν να προχωρησω...
Επρεπε να φτασω μια γυαλα που παντοτε προστατευα...
για να τη σωσω απο το χαος του...
Μεσα στην οδυνη σερνομαι σαν ερπετο...
να μην καταλαβει και με πεταξει με τους αλλους φαυλους καθημερινους...
~Κι οσο πλησιαζα ο πονος μεγαλωνε...
κι οσο η γυαλα με καθρεφτιζε...
ραγιζε...
Το φυλαχτο μου στο λαιμο...
αρχισε να λιωνει και να μ'αποχωριζεται...
Το δικο σου εσπασε και χαθηκε στο κοκκινο...
Οποια η εκπληξις...
ποναει το δαχτυλο μου απο το δαχτυλιδι που μ'ακολουθει δυο χρονια...
Η θεληση μου ομως κατεστρεφε τις πλανες του μυαλου...
Το Ροδο στη γυαλα μου μιλουσε...
τα ματια μου ομως θολωσαν...
και δεν ξεχωριζα τις λεξεις...
Μεσα στις κραυγες μου περιμενα την ωρα να το φτασω...
~Το αγγιγμα μου πανω στην κρυσταλικη του ασπιδα...
σκετη λυτρωση για καθε μου αιματηρο βημα...
Και ξαφνου το υποτιθεμενο Ροδο μου...
εγινε διαβολος...
και με μια σπρωξια...
βρεθηκα στα νυχια της πυρας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου