Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

~Στο Φυλακα Αγγελο μου~

Σε παρακαλώ….
Όχι κι εσύ….
Μη με εγκαταλειπεις….
Το φοβάμαι το σκοτάδι…..
Είναι πλημμυρισμένο από δαίμονες…..
Με καταδιώκουν συνεχώς….
Και όσο είσαι διπλα μου….
Δεν ανησυχώ για τίποτα….
Μου έχεις σώσει τη ζωή...

Είσαι η πηγή της….

Και αν χαθείς ο θάνατος μου…

Μονο που αν πεθάνω…
Η ψυχή μου θα μείνει κολλημενη μέσα στο σώμα μου…
θα μείνει ολόκληρη…
Και θα σαπίσει ολόκληρη….
’Aγγελε μου….
Μην μ' αφήσεις εδώ να με φάει το σαράκι……
Σώσε με…..
δώσε μου γι' άλλη μια φορα δύναμη να σηκωθώ πάλι…
τόσο μοναδικά το κανεις….
Με έκανες να σε λατρεύω….
θα μ' αφήσεις να πνιγώ….
θα μ' αφήσεις…??
Όχι…
Δεν θα το κανεις….
Είσαι λύχνος…
Και αν αφέθηκα στα χερια σου…
Είναι γιατί ξέρω πως η εγκατάλειψη….

Είναι γι αυτούς που με στοιχειώνουν…

Τη ζωή μου σου χρωστάω….
Για άλλη μια φορα…
Γιατί τώρα πια….

Δεν στέκομαι πλέον μονη….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου